אלטמנים מבשלים חוויה - ארוחות שף - בישול אינטימי לאירוע מיוחד
 

ארוחות שף

בישול אינטימי לאירוע מיוחד 

הזמינו את האלטמנים אליכם הביתה לאירוע מיוחד ובלתי נשכח. נגיע לבשל אצלכם באירוע מול האורחים, הכל מבושל במקום מחומרי גלם טריים בלבד.

מתאים כערב גיבוש לצוות, כאירוע חברה, כמפגש עסקי-קולינרי וכאירוע משפחתי החל מ30 ועד 150 משתתפים בשרי וכשר

 

התקשרו אלינו 050-4745744 או תכתבו ונתקדם:

ארוחות שף לאירועי בוטיק עם האלטמנים - אנחנו נהיה על האוכל, אתם תעופו לעננים.

בין אם אתם חוגגים יום הולדת 70 או בר מצווה לילד, מציינים אירוע חברה או אירוע משפחתי מיוחד - מגיע לכם להגשים את כל החלומות הקולינריים שלכם. האלטמנים מביאים את מסעדת השף עד לאירוע ומציעים לכם חווית בישול אינטימי כמו שרק אנחנו יודעים לבשל... 

אצל האלטמנים הבעלים הם השפים. אנחנו מגיעים לבשל באירוע שלכם - מול האורחים! אין לנו מטבח ואנחנו לא מגיעים עם מנות מוכנות. הכל מבושל במקום מחומרי גלם טריים בלבד - במקום האירוע

  • אנו מציעים חווית בישול אינטימית עם יכולת תמרון מירבית, תגובה מהירה לשינויים וגמישות מרבית בערב האירוע ובתקופה שלפניו. 
  • מתאים לאירועי בוטיק עד החל מ30 ועד 150 משתתפים
  • מומחים בהתאמת התפריט למתחם האירוע ולאופי המיוחד של האירוע שלכם
  • נגיע גם עם צוות המלצרים ועובדי המטבח שלנו - בהתאמה לגודל האירוע
  • מתאים כערב גיבוש לצוות, כאירוע חברה, כמפגש עסקי-קולינרי וכאירוע משפחתי

ג'ק אלטמן, גילי אלטמן

האנשים שיעשו לכם את האירוע

כל אחד מאיתנו בחר לו מסלול, התמחה בו, נתן את מיטב שנותיו והנה אנו שוב יחד ממש כמו בימי הנעורים משתפים פעולה כדי שאתם תיהנו מ-60 שנות ניסיון.

למה אנחנו?

001-hand
2

אחים

002-watch
60

שנות ניסיון

004-well
500

אירועי בוטיק

005-group
16

אנשי צוות

006-pins
46

אתרים לארוחות וסדנאות

מה אומרים תכל'ס

  • Hadas Cohen‎

    אלטמנים מבשלים חוויה זה מותג! שני אחים, שעובדים ביחד כצוות בשיתוף פעולה מלא ומקצועי. קשה היה להאמין שמאיפה שהתחלנו תהיה תוך שעה ורבע ארוחה, טעימה, יפה, וגם קינוחים? היה מגניב. ועשינו את זה בזכות גילי ויענקל'ה האלופים.

    באמת היה כיף? תודה!

    Hadas Cohen‎
  • Shalhevet Shtein‎

    הייתי בסדנת בישול של האלטמנים בבקתות בלבן. חווית בישול מקסימה ומהנה. יחס אישי והתנסות מעניינת בחומרי גלם מעולים ואיכותיים. תודה!

    Shalhevet Shtein‎
  • Shany Sevy‎

    פעם ראשונה ובוודאי לא אחרונה איתם. גילי דאג לפנק אותנו מעבר לתפריט שסגרנו ודאג היטב גם לצמחונים ולטבעונים מנות יצירתיות וטעימות שלא הפסקנו לאכול ולקינוח טראפלס וסחלב חם שגילי מכין. הכל הוכן במקום בתנאי שטח. דאגו גם למפות וכלים חד פעמיים לכלי הגשה. אנחנו הגענו ורק התפנקנו. מומלץ בחום!

    Shany Sevy‎
  • Salit Mivtach Kaplan‎‏

    האלטמנים עשו לאמא חווית יום הולדת בחצר ביתנו שלא נשכח כל החיים. האנושיות, המסירות, הרגישות ומעל הכול הטעם המופלא... בדיוק מה שרצינו ואף מעבר לכך. תודה!

    Salit Mivtach Kaplan‎‏
  • Rotem Ayalon‎‏

    "מבשלים חוויה", אין ביטוי נכון יותר. אתם פשוט מדהימים, יצירתיים, ממש עילוי בתחום. תמשיכו לבשל חלומות, אתם אלופים.

    Rotem Ayalon‎‏
  • Shani Weisselberg‎

    הזמנו אותם לאירוע צוות של 15 איש, בבית עם חצר. היה אירוע פשוט מעולה. האוכל היה ממש טוב, הקונספט של מנות קטנות שלא נגמרות פשוט מושלם, הייתה אווירה כיפית ונהננו מכל רגע.

    הם מגיעים לבית, כל הציוד שלהם עד לרמת הקנקנים. משתלטים על המטבח ואתם יכולים להיות בראש הכי שקט שיש, כי אתם הולכים לאכול ממש טוב והם יחזירו את הבית בדיוק כפי שקיבלו אותו

    סופר מומלץ!

    Shani Weisselberg‎
  • Sharon Insler Shick‎

    היינו באירוע חברה עם האלטמנים וזכינו לשירות מדהים, אוכל חוויתי ומשובח וחוויה מקסימה. מומלץ בחום!

    Sharon Insler Shick‎
  • ‏‎Dikla King‎‏

    חייבת להרים ולפרגן לאלטמנים... מעבר לזה שהיה טעים בטירוף!! כל החוויה, מהרגע הראשון, הייתה מושלמת. ואני לא ממארגני האירוע.. הגעתי כמוזמנת. בישלנו, היה מצחיק והנוף.. איזה נוף!!! (אפשר היה להוציא לנו עוד קצת יין האמת..) נהנינו מכל רגע! חומרי הגלם היו ברמה סופר גבוהה! בקיצור.. העברתי את הכרטיס לשלושה חברים לשלושה אירועי חברה... ואני בטוח אגיע שוב! ממליצה בחום ??????

    ‏‎Dikla King‎‏
  • Orit Steiner‎

    כשמם כן הם...מבשלים בחוויה..ממליצה בחום לכל מי שעושה אירוע פרטי או אירוע לחברה או בא לו סדנת בישול כייפית...את כולם עברתי איתם וקיבלתי המון מחמאות...שני אחים מקסימים עם שירות מעולה..אמינים ( שמי שעושה הפקות יודע שזה הכי חשוב)..ואוכל טעים!!! אמשיך לעבוד איתכם. אורית שטיינר מנכלית כוורת גינוסר-מתחם משרדים ואירועי חברה.

    Orit Steiner‎
  • ‏‎Shachaf Navon Rosenfeld‎‏

    יותר משמחה להמליץ על גילי ויענקלה ואין לי שום ספק שעוד אפגש איתם בהמשך הדרך ! הזמתי את האלטמנים לאירוע על האש בים ל-70 איש של חברת מייקרוסופט וכבר משיחת הטלפון הראשונה עם גילי הרגשתי שהגעתי למקום הנכון. התפריט שקבלתי קלע לתקציב שבו רציתי לעמוד והאוכל בפועל היה טעים ביותר ! גילי ויענקלה כל היום דאגו להסתובב בין האנשים ולבדוק שהכל בסדר ושכולם מרוצים ואני הייתי מאוד רגועה בזכותם  תודה רבה לכם ! שחף נבון - מייקרוסופט מחקר ופיתוח

    ‏‎Shachaf Navon Rosenfeld‎‏
  • Iris Barak‎

    אכן, הכותרת תואמת את המציאות. האלטמנים מבשלים חוויה? במסגרת טיול הגיבוש שלנו בחברת טאביט - Tabit, היה לנו את העונג לפגוש את האלטמנים במסגרת תחרות מאסטר שף שקיימנו בין 3 קבוצות של העובדים. ההנחייה המקצועית והאנושית של גילי ויענקל'ה הייתה מעולה. מגוון המוצרים היה עצום, הכלים ואביזרי העזר היו מגוונים ואיכותיים והכי חשוב, בסופו של דבר הייתה לנו ארוחת בוקר טעימה ויפה לתפארת וחוויה מגבשת, מאחדת וכייפית.

    Iris Barak‎
  • Tehila Bar-Hama‎

    וואו! פשוט וואו! אחרי ערב גיבוש חברה מדהים לעובדי חברת bmby עם סדנת מאסטר שף מ ע ו ל ה של האלטמנים אפשר להגיד בפה מלא (ממש מלא ?) שעברנו חוויה לא פחות ממדהימה. האחים לבית אלטמן הגיעו אלינו עם מזווה מטורף, מבחר ענק של מוצרים,בשרים, ירקות, פירות, קטניות, מתוקים וכל כך הרבה פרודקטים שאפילו לא יכולנו לדמיין והרימו לנו ערב מדהים שלא היה מבייש את אולפן הצילומים של "מאסטר שף". עברנו ערב מגבש, מצחיק, מיוחד ושונה. לא ידענו בדיוק למה לצפות והחוויה שקיבלנו היתה הרבה מעבר לציפיות! ועל כל החוויה המיוחדת הזו מנצחים יענקל'ה וגילי המקסימים עם הרבה סבלנות, יצירתיות וחיוך ענק. מומלץ מומלץ מומלץ!

    Tehila Bar-Hama‎
  • אתי כהן

    ברצונינו להודות ולהביע את הערכתינו לגילי ויענקלה מהאלטמנים מבשלים חוויה. קשה לתאר במילים ותקצר היריעה להביע מילות הערכה. לכל אחד יש יום מיוחד שלו ואתם הייתם חלק מהיום המיוחד של לחוות שמחה ואחווה. על תשומת הלב האישית והחמה. על התחשבות בכל פרט ופרט. על הטיפול והמסירות בהכנת האוכל והמטעמים. על אירוח נהדר מכל הלב ביד רחבה ובחיוך רחב במסיבה שערכנו בביתנו. קיבלנו מחמאות רבות מכולם. שמחנו להכירכם אתי ורפי כהן.

    אתי כהן
  • Einat Gil‎

    אלטמנים משובחים ונדירים שכמותכם תודה על חוויה מקורית, מיוחדת, משפחתית, שמחה וטעימה. חגגנו בר מצוה לעומר בסגנון קצת אחר. תודה על האנרגיות שהבאתם איתכם ועל הקסם שיש בכם. היתה לנו חוויה משפחתית מרגשת ומגבשת , מושקעת ומפוארת. תודה על כל הצבעים והטעמים שבחרתם לנו. ניכרת בכם אהבת האדם, המקצועיות והנדיבות. היה הרבה הרבה מעבר למה שציפינו ויותר. תודה עליכם !!

    Einat Gil‎
  • Meirav Ben-Eliyahu Sarusi‎

    ערכנו ארוע גיבוש עובדים. 50 איש. היה מדהים ומגבש! ערכנו קרב סכינים בין קבוצות. גילי והצוות ליוו אותנו והקימו מטבח שלם ומלא במקום פתוח באווירה כפרית. שילבנו בהמלצת אומן חושים מדהים. ממליצה בחום על האלטמנים, חוויה שלא תשכח!!!!!!!

    Meirav Ben-Eliyahu Sarusi‎
  • Jan-ed Nittenberg‎

    האלטמנים גילי ויענקלה הפכו את החתונה שלנו לאירוע בלתי נשכח!! יחס חם ואוהב,בניית תפריט שהתאים בדיוק לצרכים שלנו האוכל היה ברמה הכי גבוהה שרק יכולנו לבקש! צוות מדהים, החל מהמלצרים ועד לשפים הגדולים. אנחנו ממליצים בחום!! כמו שהובטח לנו האלטמנים בישלנו לנו חוויה שלא נשכח!! אוהבים ומודים על הכל משפחת ניטנברג 

    Jan-ed Nittenberg‎
  • נעה וניצן

    תודה רבה על חוויה מדהימה, על שיתוף הפעולה, על תפריט מגוון ועשיר ובעיקר טעים. תודה על שירות אדיב, מקצועי ומלא בחיוך. תודה שהפכתם את האירוע שלנו למיוחד וטעים. תודה על תשומת הלב לפרטים הקטנים ומתן מענה מקצועי לכל בקשה קטנה כגדולה. תודה רבה

    נעה וניצן
  • תימור ארבל סדרס

    האלטמנים בישלו לנו צהריים בסוף מסלול הליכה מקסים בכרמל בחגיגת יומולדת 70 משפחתית, והיו ב-ד-י-ו-ק מה שקיווינו - מאוד קשובים (פתרונות לילדים, לזקנים, לצמחונים ולקרניבורים), מאוד נעימים לעבוד איתם, הקימו מתחם יפיפה וקסום, העניקו שירות מכל הלב, ובעיקר הכינו אוכל מאוד מאוד טעים ויצירתי. תודה רבה! שימחתם אותנו �

    תימור ארבל סדרס

 

רוצים להזמין את האלטמנים עד אליכם?
או מלאו טופס זה ונציג מטעם האלטמנים יחזור אליכם בהקדם:

פתח צא'ט
צריכים עזרה?
היי, כאן האלטמנים,
יש לכם שאלה? נשמח לענות